Summering av helgen.

Jag är jättedålig på att blogga på helgerna. Och det är för att  när jag inte jobbar träffar jag vänner och umgås med David.

I Fredags va jag och David ute och spelade golf. Det gick över förväntan bra för mig!
Inte lika bra för David tyckte han men jag tycker han är duktig.
Sedan på kvällen gick jag hem till Linda där jag hon, Carro och Veronica drack vin. Sedan gick vi ner på stan.
Min chef bjöd på en vidrig shot som sa pang i huvdet. Så när David kom ner på stan tog jag med han hem.

I Lördags jobbade jag.

Igår låg vi mest i soffan hela dagen. Eller jag var faktist ute och gick en powerwalk på kvällen. Vilket var underbart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0