Extring

Igår var jag förstörd när jag kom hem från jobbet..
Tror det var första gången David fick se mig gråta.
Jag började gråta direkt jag såg honom, jag orkar inte jobba sena nätter längre. Det tar på mig så fruktansvärt.
Så efter många tankar inatt har jag bestämt mig för att jag ska gå ner i timmar och jobba mindre.

David säger att jag ska säga upp mig och att vi kan leva på han. Men jag tycker inte att det är okej.
Men jag kan gå ner i timmar, för jag slösar pengar på massa onödig skit nu.. och får jag mindre inkomst kan jag ej slösa. Dock inte heller spara. Men just nu när man har sprungit in i väggen typ så är det värt att vara fattigast i Sverige.

Skatten kommer väl tillbaka snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0