Karlstad, Misdommar

Den 20 Juni åker jag till Karlstad!

Tågbiljetterna är betalda och klara. Lyxade till med 1a klass ;)

Det ska bli underbart att få se den lilla staden med alla människorna i igen.
Och familjen.

På måndagen ska jag till farmor och farfar sedan ska jag väl snurra runt i karlstad på jakt efter något att ha på mig på midsommar..
För på Torsdagen lämnar jag och Malin Karlstad och beger oss till Rättvik för att fira midsommar där med Davids kompisar.

Det ska bli så kul att Malin är med tycker jag :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker också att det ska bli jätte kul att få följa med :)

2011-06-07 @ 23:38:55
Postat av: emma

Jag åker till Karlstad den 23e men då har väl du redan dragit :P

2011-06-09 @ 21:27:06
URL: http://emja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0