Mys hos bea

Inatt har jag sovit hos bea.
Igår vandrade vi runt på stan. Hittade en outlet butik från Nelly men jag hittade INGENTING som jag ville ha där.
Det var 100 par skor men inga i min storlek så klart.

Efter sta gick vi hem till Bea och hon lagad mat åt mig som var supersmaskigt!

Vi tog en gaska tidig kväll.
Så himla mysigt att få sova bredvid henne igen. Det var ju ett tag sen senast. Min lilla skatt hon.

Nu gick Bea ut på en promenix. Nej jag följde inte med. Jag är trött.
Sen ska vi ner och äta den godaste sallade jag vet.
Ikväll blir det kräftor och ansiktsbehandlingar.


Imorgon far jag & Malin till Rättvik och då får jag träffa min prins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0