Födelsedag=bajsdag

Idag är det min födelsedag och den började toppen med frukost på sängen av min älskade pojkvän :)

Sedan började telefonen ringa...
Klockan 12 skulle jag möta mamma på stan, och stressade som en tok men allt var bajs. Inget passade MITT HÅR ÄR FÖRDJÄVLIGT!
Allt va fel så jag ville bara gråta.. Går runt på stan och mår åligt, rädd för att någon jag känner ska se mig.
David hämtade upp mig och jag svor och över mitt hår.

Kommer hem och upptäcker en stor blombukett - Den vackraste jag sett.
Jag blev glad igen :)

Vilke tur det är att jag har den där mannen i mitt liv ska jag säga!
I love him.

Sen ska jag jobba - suck.






Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis på födelsedagen! :)

2011-03-23 @ 18:12:00
URL: http://jusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0