Jobb

Idag har jag jobbar HELA dagen.. 12-00
David och gänget åkte till New York idag också. Jag är inte ett dugg avundsjuk. Jo det är jag faktist.
Jag har köpt hårfärg idag. Så imorgon när jag vaknar ska jag färga håret.

Om en vecka vid denna tiden är jag allt annat än nykter. Och jag längtar.
Ska bli så himla kul att träffa alla brudar igen och slå klackarna i taket och göra krogen osäker.

Jag vill fylla i mina läppar igen..
Vill ha dem som de såg ut den dagen jag gjorde dem.
Ska nog boka en tid i Maj.





Kommentarer
Postat av: Josefin

Du skulle ha åkt med ju! New York är en av de mest fräna städer som finns!

Men fylla i dina läppar tycker jag du borde ge fan i ;)

2011-03-14 @ 20:04:48
URL: http://jusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0