solsken

Idag är det kalasväder ute!!!
Min chef ringde nyss och frågade om jag kan börja 16.30 istället för 18.00.
Och jag kan det men ibland är det skönt att ha någon extra timme ledigt på dagen. Men man kan inte säga nej till Chefen. Speciellt inte om man kan börja tidigare. Hade jag gjort något speciellt hade jag kunnat säga nej.


Imorgon ska jag gå upp 08.00 för att duscha och göra mig i ordning. För kl 10 ska jag fixa naglarna och sedan vid 13 kommer pappa, bror, syster och farmor hit :) Då ska vi gå och äta på mitt jobb och sedan på kvällen åker de hem igen och jag och David ska hitta på något. Vi va inne på bowling men insåg att jag kommer bryta naglarna då.. Men vi får se vad vi hittar på.

Dålig uppdatering på bilder jag vet. Men jag vägrar synas på bild nu när mitt hår är som det är. Men hoppas att postgubben kommer med nytt idag. Men det ser mörkt ut för posten brukar komma nu men inget syns av den gula mopedbilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0