Söndag

Efter ett litet samtal med Bea har vi konstaterat att våra killar har det lite FÖR bra.
Jag vaknar och går och handlar, lagar mat, fixar kaffe.. David ligger i sängen med hunden och kramas.
Anton (beas kille) ropar när vi pratar med varandra " Bea! Köttfärssås och spagetti tack".
vad gör han? Jo ligger i soffan med katten och kramas.. Vad gör både Anton och David? Jo tittar på skidskytten och jag och Bea sörvar dem. INTE OK. 

Idag händer ingenting i mitt vardagliga liv.. Börjar bli rastlös..

Ikväll är det solsidan i alla fall.

Ska även boka en tid för att färga håret hos frissan till veckan. spännande. Vad ska jag göra tro? I don´t know.



Detta är inte dumt det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy, typiskt män alltså.... KARLAR!! :P Vi har det liknande hemma.. Eller, Jesper lagar maten, jag diskar, tvättar och städar! :O

2011-03-06 @ 18:35:47
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Sabina

det är kanoners med oss=)

ok skönt att höra att det inte gör ont. är bra sugen att göra en jag oxå men kan inte bestämma mej för om jag vill ha på vristen eller skulldran.

när börjar David jobba hemma? tänkte bjuda hem er på middag =)

hoppas ni haft en toppen helg!

kram

2011-03-06 @ 18:53:10
URL: http://calibera.blogg.se/
Postat av: Josefin

Alla män har det för bra, tro mig. Som tur är fixar min kille mat ibland.. Får se hur det blir när vi skaffar eget - har en känsla av att jag kommer vara den som lagar all mat, städar och tvättar men men :)



Hade inte tvekat en sekund på drycken på bilden! Synd att det är måndag ;)

2011-03-07 @ 22:52:20
URL: http://jusa.blogg.se/
Postat av: beatrice

haha så jävla illa !! Vi borde skita i dom ! Men vad gör man inte för kärleken ?! <3

2011-03-09 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0