utomlands?

Någon som vill följa med på en charter vecka utomlands?
håler på att bli TOKIG över att MIN resväska ska åka till New York med David.
Min resväska ska åka med mig..- Jag är inte med.
Hoppas den klarar sig utan mig.

Jag kan åka vart som hellst nästan. Kan fan tänka mig att åka till Alanya ÄNNU en gång. Då förstår Bea att jag vill verkligen utomlands..
Sist vi va i Alanya sa vi - Aldrig mer.
fan känns ju som man är hemma där. Folk känner igen en och man kan alla gator och klubbar. - Inte OK.
Men jag vill ha oda drinkar, sol, bad och nattklubbar..

ÅK MED MIG?




Känner mig för övrigt bitter, ful och fördjävlig så jag ska snart gå ner och köpa hårfärg så jag kan färga håret när David åker bort och försöka piffa upp det jag har till hår så gott jag kan. BLÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: emma

åh idis, jag åker gärna med dig - men betalar du? haha! jag skulle följt med min mosters familj till Grekland i augusti men jag kommer inte hinna spara ihop pengar, bara resan kostar typ 8000 :- och sen ska man ju ha fickpengar också, och eftersom jag börjar mitt vik nu i mitten på mars så kommer jag inte få en "riktig" lön förrän maj!



Synd att allt ska kosta pengar :( haha, som att åka till dig!....

2011-03-11 @ 15:05:51
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0