Jordgubbar

Idag har jag varit på stan med Julia och shoppat lite.
jag köpte mig ett par "ridbyxor" som är midjehöga och ett tubtopp linne..
Frågan är om man kan gå klädd såhär..

Sedan träffade jag mamma en sväng, jag försökte göra så att inte mina läppar skulle synas så mycket men mamma genomskådade mig SÅKLART.

Sedan köpte jag jordgubbar och åkte hem till svärföräldrarna och drack kaffe pratade och åt jordgubbar. Svärfar sa att jag låg på ett starkare + nu tack vare jordgubbarna ;).

Nu sa jag grejja lite sedan sova. Imorgon ska jag träffa mamma på stan vid 12. Sedan ska jag baka kladdkaka tror jag till David så han kan gotta sig när han kommer hem från jobbet. Eller så köper jag jordgubbar till honom :)





syns inte så bra men lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0