Måndag

Om en vecka idag ligger man under solen och njuter.

igår va det fest. Den varade inte så länge för mig för jag blev jättedålig och åkte hem.

Snart ska jag till jobbet i regnet och öva dans med en ny tjej.
Sedan ska jag köpa något att äta idag. Jag är sugen på köttsoppa så det kanske bli det :)


Det finns en man i mitt liv som betyder så fruktansvärt mycket mer än vad han tror.. Det är min David.
varje gång jag tänker på honom pirrar det i mage. Och pirret i magen när han öppnar dörren när han har varit borta och jobba det går inte att förklara. Det gör nästan ont. Men på ett bra sätt. Jag älskar verkligen honom.

Jag längtar tills på söndag hur mycket som helst. Men förstår inte hur mycket jag kommer sakna David. Kommer sakna honom jättemycket..




Kommentarer
Postat av: David

Du betyder mer för mig. Och jag älskar dig mest av allt i hela världen. Min vackra underbara Ida <3

2011-05-16 @ 13:43:08
Postat av: Ida

<3!

2011-05-16 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0