Smart..

Duktig som jag är håller jag på och tvättar denna fredagsmorgon.
Men den inte så duktiga sidan av mig lämnade kvar nycklarna i tvättstugan och stängde dörren. Vilket slutade med att jag inte kommer in igen..

Så David fick ringa våran snälla granne/kompis Rasmus och fråga om han kunde stå till tjänst.
Och han kommer hem på hans lunch och hjälper lilla mig.

För övrigt är jag på ett ganska sprudlande humör idag.

Jag tror även att jag får min nya lilla söta Ipod idag.
Eftersom jag alltid är så snäll när jag dricker alkohol gav jag bort min Ipod till Davids kompis hehe. Så köpte mig en ny nu som jag tror jag får på posten idag! :D

Den är liten söt och rosa. perfekt för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0