Sy för hand?

hmm.. Jag har börjat med ett projekt..
Att göra öppen rygg på en utav mina klänningar som jag råkade krympa i tvätten..
jag vet inte riktigt hur detta kommer att sluta för att jag har ingen symarskin.


Jag och David började nyss diskutera om att han jobbar borta. Han tror jag söker sympati för att jag är ensam under veckorna men så är det inte...
Bara för det började tankarna slå mig om man kanske ska söka jobb i karlstad igen och pendla till Gävle på helgerna?
För jag saknar Karlstad enormt mycket. Eller nja inte staden i sig men alla vänner.

För eftersom han kommer jobba borta i veckorna till hösten ca. Kan väl jag också jobba borta under veckorna..

Fast jag trivs bra här med..

Det är så svårt.
Jag förstår att han tycker att det är jobbigt om han jobbar borta för då vet han att jag är hemma. Men jobbar jag också borta kanske det känns bättre för honom..

Stockholm är ju också ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0