Turkiet

Just nu sitter jag i sängen, har precis vikit tvätt och nästan packat allt inför Turkiet.
Jag vet att vi inte åker förens om en vecka.. Men jag måste alltid packa ca en vecka innan annars glömmer man något och det är inte bra.

Snart strax gå till mitt andra hem - jobbet.
Jag vill inte, har ångest. Jag är trött på mitt jobb..

Jag vill ha den där bikinin.. Men har redan packat ner 4 stycken.. kanske inte behöver fler?

Ett tips från coachen: Lyssna aldrig på deppig musik för då blir man deppig.

Jag vill ligga på en strand nu med en  drink.. Snälla hoppas nästa vecka går super fort för jag orkar inte vänta mer nu!


Efter denna resa ska jag spara massa pengar.. för jag vill och jag ska!

gud vilket rörigt inlägg. Men har mycket i huvudet nu.

I love my friends and i mss them soooo mutch!




Kommentarer
Postat av: Malin

Snart är det du och jag en vecka för oss själva i paradiset!! love <3

2011-05-13 @ 16:36:17
Postat av: emma

Lilla fina tjejen! Som jag saknar så :(

2011-05-17 @ 12:25:55
URL: http://emja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0