Valborg igår

Igår var det valborgsmässoAFTON. Jag hatar aftnar.

1. JulAFTON = mobilen i backen så glaset spräcktes.
2. påskAFTON = Min foundation i glas rakt ner i badrumsgolvet så allt hamnade på golvet. ( har nu det som var kvar i burken i en kräftstjärtsburk ?!.
3. ValborgsmässoAFTON = Klämde fingrarna i svängdörren på jobbet. Som ledde till att jag inte kunde jobba oh fick gå hem.

Så kvällen spenderades i soffan. David va hos några kompisar och kalasade lite och tittade på hockeyn.


Idag är det Söndag och Davids mamma och pappa med flera kommer hit på fika eftersom David officiellt blir gubbe imorgon. (25 år)
Och då lämnar han mig en vecka som gräsänka igen.

Den 9onde maj ska jag till frissan och göra ljusa slingor..
Och måste då tyvärr ta ur mitt löshår. Men kommer givetvis köpa nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0