Iphone

Hur mycket saknar inte jag min Iphone?
Har en Sony Ericsson telefon nu för min är inne på lagning.
De på jobbet tyckte inte att jag kunde ha en telefon med trasig display... håller kanske med.
På fredag ska jag fylla i mina läppar igen, det ska bli skönt. Har kommit underfund med att det händer ungefär var 6 månad som jag fyller på.

har varit dålig på att blogga för att det har varit mycket med det nya jobbet och massa annat..
Men ska försöka bättra mig. Om inte annat när jag får tillbaka min Iphone så kan man lägga ut ett inlägg från den.

Ska iväg och fixa naglarna imorgon också. Det ska bli så skönt. Det är så svårt attt göra på sig själv tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0