Boring

vet att min blogg är tråkig just nu. Men har inget kul att skriva..

Förra veckan trillade jag i en trappa på jobbet och gled 12 steg ner, ryggen gjorde piss ont.
Sen har jag blivit bränd av en humla.
I lördags på jobbet klämde jag fingret i en dörr så nageln vreds av... Det var smärta kan jag lova.

Igår va jag, Julia & Louise till Church street i cowboy hatt. ENBART för att man skulle få gratis efterrätt då. Och det fick vi.

Jag satte även i mitt löshår för kvällen igår.  LÖSHÅR ÄR EN DROG!

Det var jättefint.. och jättejobbigt för nu kommer jag andvända det fram till nästa vecka då jag ska bli chokladbrun.

Ikväll är vi ett gäng som ska till Olearys och titta på fotboll..
För den 5 November ska vi allihoppa åka till Milano och titta på Zlatan. Jag kommer väl mest längta efter att få se Milano. Fotboll är väl kanske inte min grej. Men kul kommer det bli!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0