Girls just wanna have fun

Idag har jag fått säga adjö till Cordelia....'
Det va inte kul. Vill att hon ska bo här, som med alla mina tjejer i Karlstad.


VI började dagen med frukost för att seda visa henne stan. Hon hittade massa saker mendans jag fick med mig nya trosor, en hylla och en bakskål...
Efter att ha hjälpt henne hitta en plats på tåget vandrade jag hem till denna tomma lägenhet.


Nu sitter jag och tittar på Ensam mamma söker och skäms något så fruktansvärt. Det finns så pinsamma människor.
Snart Hollywood fruar och då njuter man över att se och höra  Maria Montazami.

Den 26e September ska jag färga håret guldbrunt och klippa så jag får en lång page...... Jag vet inte vad jag ger mig in på. Vet själv att jag kommer gråta skrika och riva sönder tapeterna efter löshår sen. Men mitt hår säger att jag måste bli av med det som är slitet...



Hoppas nu L att vi kan ses någon dag så det inte blir pannkaka igen som vi sa i Lördags. Jag skulle tycka att det var skoj i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0