Lördags

Som vanligt är jag dålig på att blogga på helgen.
Men nu är det vardag igen och då har jag all tid i världen.
Regnet vräker ner och jag skulle ta mig till körskolan idag. Men har inte riktigt bestämt mig för vilken jag vill gå på så ska googla lite på vilken som är bäst så får jag kila iväg imorgon. Skulle även fixa min nagel som jag bröt av på jobbet förra helgen men ska fixa det imorgon också.

I Lördags va jag, David och Chip ute i skogen och plockade svamp och blåbär.









Jag älskar er min lilla familj.

Kommentarer
Postat av: Eva Blixman | Fotograf i Göteborg

Svar: Dom kostar 350 kr/st. och ramen är ca. 25x25cm.

Skriv gärna ett mail ifall du är intresserad av att köpa. :o)

/Eva

2011-09-19 @ 19:39:48
URL: http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0