Finally!

Ja men äntligen har jag fått tag på en dator vilket betyder att jag kommer börja blogga igen.
Jag kan berätta lite kort om vad som har hänt den senaste tiden...

Det har inte varit tip top mellan mig och David så jag har flyttat ihop med en tjejkompis på Gävle strand här i Gävle. Så får vi se hur det känns med allt. Just nu är det massa blandade känslor med att bo ifrån varandra när man är van att bo ihop. Men det handlar nog bara om vanesak.

Det händer även en massa andra saker i mit liv just nu som är jobbiga som fan rent ut sagt.
Men hoppas att det känns bättre efter nästa vecka.

På jobbet går det bra i alal fall.

Jag ska även börja träna snart igen hade jag tänkt. Man måste väl börja nu för att vara fin till sommaren? Dock ej magrutor! Det tycker jag inte om. Men man vill vara lite tajt.

Funderar även på att boka en resa till Thailand till nästa vinter.. Har ju aldrig varit där.



Och från det ena till det andra.. JAG VILL HA!!!!


Kommentarer
Postat av: Jussebulle

Vad är detta Ida? Måste skypa någon dag!! Miss u baby <3

2012-02-04 @ 01:06:13
URL: http://Kiwiadventurez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0