helgen

JFK

Helgen har varit i en blandad kompott.
Lugn Fredag.
I Lördags var jag ute på krogen som jag inte har varit på väldigt länge. Det var helt okej, tills man kom till stadiet JAG SKA HEM, NU!!!!!!
Och så blev det, ringde och bokade taxi men den var för seg,  jag skulle hem nu inte om 20min som taxin tyckte.  fort som möjligt så hoppade in i första taxin och for hem.
Vaknade upp med otrevligheter på golvet som fick mig till att må lite sämre än vad jag redan gjorde..
Igår startade Big Brother och det var en blandad kompott det med kan jag lova. Jag skrattade, skämdes och tyckte att endel var sorgliga.
Vet dock att jag kommer fastna för programmet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0