Fredag

Igår åkte jag ocg David till lägenheten på Gävle strand för att hämta lite mer saker. Nu är det bara sängen och speglarna kvar där.
Sedan jobbade jag mellan 15-21 och när jag kom hem satt grabbarna och drack öl så det var ju bara att byta kläder och följa med ner på stan. Där träffade vi fler kompisar, så där satt vi hela ligan och drack öl och hade det trevligt.
När brända bocken stängde rullade vi vidare till Allstar där det var väldigt mycket folk. När klockan slog 2 skrek fyllemagen efter mat så vi gick och köpte mat och tog med oss hem.

Och nu vill Carro att jag ska med dem och umgås men jag är fortfarande soffliggandes och känner för en påse godis och en film där man inte behöver tänka.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0