Beatrice Åhs <3




Jag blev nyss världens lyckligaste individ när jag fick ett samtal från min älskade vän Beatrice.
Jag saknar henne så otroligt mycket. Jag tänker på henne varje dag fast jag är dum nog att inte höra av mig. Dumma mig.
Hon kan få mig att le när jag gråter som mest hon kan få mig att skratta så det kan hända olyckor...
Det gör ont i mig att ens skriva hur mycket hon betyder för mig för då inser jag ÄNNU MER vad hon betyder för mig och hur mycket jag verkligen behöver henne vid min sida.
usch och fy och blä för att jag inte har dig här. Jag LOVAR här och nu att så ofta jag är ledig ska jag komma till karlstad om det så bara är över en natt. Du är bäst Beatrice. (Hon vet att jag menar allvar när jag tilltalar hela hennes namn)

Tusen pussar och kramar till dig!!!!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Men hjärtat mitt !!!!! Du är världens bästa och jag saknar dig varje dag vid min sida <3! All kärlek till dig !

2012-03-12 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0