Going Crazy

Imorse var jag tröttare än någonsin - död.
Kom till jobbet vid 8.00 och vi hade möte.
När klockan slog nio gick jag till Konsum för att köpa Redbull, för att vakna till från de döda.
Och där fick jag mig en liten chock.
Kommer till kassan med min lilla burk och hon säger "har du leg?"
huh?  Leg för att köpa Redbull med inte när jag köper cigg?
jaja med de tröttaste benen släpade jag mig genom gallerian tillbaka in i butiken för att hämta leg.
DÅÅÅÅ fick jag syn på en sak. JC hade 90% på hela butiken!!
Shoppoholic som man är blev jag genast pigg och sprang dit direkt de öppnade.

Fick med mig:
Chinos
Levis jeans
2 klänningar
två par byxor åt David

totalt : 240 kr!!

Ikväll vankas det hockey hos Basshunter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0