Lördag

I fredags var vi ute och hälsade på hos mamma och hennes kille. Där fanns även mormor och min morbror från Värmland och hälsade på.  Så skönt att få se dem en stund. Det är allt för sällan man ses när man bor så långt ifrån varandra..
Vi sov i alla fall över där och sedan igår så var David på travet och jag bakade MISSBILDADE hallongrottor..
Ska göra ett nytt försök imorgon tänkte jag.
På kvällen igår åkte vi hem till Tony, Sabina och lilla sötnosen Elina. Vi grillade och drack lite vin och tittade på film.
Sabina fick mig till att prova något nytt som många har pratat om..
Kesella med hallonsmak. Jag hade aldrig ätit Kesella innan men det var supergott!!
Så jag ska köpa hem några burkar sådana som man kan smaska på när man blir hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0