Måndag

Och så var det måndag igen.
Denna helgen vill jag knappt berätta om den har varit rörig.
David gjorde mig i alla fall ännu en gång till världens lyckligaste när han hämtade mig på jobbet och så satt vi och pratade sedan tar han fram ett par skor till mig och jag blev superlycklig för det var exakt sådana som jag hade tänkt att köpa.. efter ca en lycklig minut tar han fram ännu ett par skor och då fann jag nästan inga ord!!
Han vet min kärlek till skor och det var så himla fint gjort av honom att köpa de till mig!
Han är världens bästa och jag vet inte vad vad jag sulle göra utan honom..
Denna sommaren kommer bli den bästa i mitt liv och jag hoppas att vi kan spara ihop pengar så vi kan åka utomlands tillsammans i slutet på sommaren för det är min dröm nu. En resa bara han och jag på en solig strand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0