Angelicas naglar

Nu ligger jag i soffan och tittar på "Torka aldrig tårarna utan handskar". Vet inte om jag upplever serien så bra som folk säger...

Efter att tjejerna åkte vid 17 tiden tog jag tag i lövhögen på baksidan, Hade tänkt att dra bort lite ogräs i rabatterna men det blev ju mörkt så jäkla snabbt!! Så får ta det till våren tror jag.
Sedan har jag suttit och gjort lite visningsexemplar på vad man kan göra för naglar hos mig, Men lägger ut bild på dem senare för jag har inte hunnit ta kort på dem. Sen är det ju alltid skönt när kunden vet hur den vill ha ;). Min fantasi är inte den bästa..


Här kommer en bild på Angelicas naglar som jag gjorde:







 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0