Hockey

Just nu sitter jag och tittar på Färjestad-Växsjö.
Idag har jag kännt mig ganska duktig faktiskt. Jag har putsat fönstrena (dock bara insidan för att regnet har öst ute). Jag har bakat muffins med hallon/blåbärssmak. Och städat på ytor där man "glömmer" när man brukat städa. Nu är det en tvätt i marskinen som snart ska hängas upp och sedan är det nog dags för kvällen.
Imorgon börjar jag äntligen att jobba på nya jobbet (Espresso house). Och det ska bli sååå kul. Har redan fått bra kontakt med de jag ska jobba med speciellt en tjej som heter Jenny. Kändes som att vi klickade direkt, (iallafall från min sida, haha).  Här kommer lite bilder från baket idag samt hur jag nu sitter i vardagsrummet och tittar på tvn med tända ljus :). Ha en bra kväll allesammans.
P.s ni får gärna bli bättre på att kommentera, ser juue att ni är inne och tittar.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0