Söndags helvete

Denna söndag var den värsta i mitt liv.. Det började med att man hade inte en aning om vad klockan egentligen var.. Jag gick till bussen strax innan 8 för att ta mig till jobbet. När jag väl står och väntar och väntar på bussen kommer den inte...... jag tittar på tabellen och då börjar inte buss jäveln att gå förens kl 09.00. Jag fick springa ca 1km om inte mer på max fem min för att hinna med en annan buss. Jag hann preciiiis!! Sen när jag ska byta buss springer jag över gatan för att hinna med den andra. men då har jag tappat busskort, leg, bankkort, coffey card.. på den andra bussen!! jävla pissdag! inte nog med det. man kommer till jobbet och det ser ut som fan..

Men jag tackar gudarna för att jag har en sån underbar pojkvän. när jag kom hem trött arg och ledsen bäddade han ner mig i soffan med en kopp te. Sedan gjorde vi plankstek och åt kladdkaka så då blev jag glad igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0