16.02

Jag inser det mer och mer att jag är urusel på att blogga. Men vet inte riktigt vad jag ska srkiva om. Graviditeten? Jag vet inte ens vilka som läser eller om det är någon som läser. Finns det något intresse för något speciellt ni vill veta i mitt liv isåfall?

Helgen har bestått utav jobb. Men på lördagskvällen kom Linus och Josefine hit från Östhammar. Vi åt god mat drack vin jag-alkoholfritt och spelade spel och hade det jättetrevligt.

Jag har för övrigt börjat få inspiration till barnrummet och vill sätta igång NU!
Men jag får inte för David.. kanske lite väl tidigt att börja grejja där inne nu också. Men jag vill göra om allt och grejja nu inför vårat nya liv.

Jag har redan köpt de första kläderna till vår prins. Som nästan alla andra älskar jag Kppahls newbie kollektion och kommer innan sommarens slut ha allt i den serien skulle jag tro.
Vi fick även en jättesöt body och en liten snuttefilt som ser ut som en kanin utav Linus&Jossan som han kommer vara så gullig i =).
Hemma hos oss har vi mycket torkade rosor som ligger lite överallt för det tycker jag är jättefint. Jag älskar rosor! Och tulpaner i köket. Här kommer lite bilder på bebisens nya kläder.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser. :) tänkte bara fråga. Med hur stor säkerhet
Kunde de säga att det blir en kille?

Vet så många som fått ett kön på ultraljudet å planerat
Därefter. Ut kom motsatsen till allas förvånelse. :)

2013-04-15 @ 21:12:19
Postat av: ida

Hon va 100% säker :) man ser den lilla snoppen tydligt på ultraljudsbilderna. Så vi fick med oss bildbevis hem :)

2013-04-15 @ 22:41:57
Postat av: Linda

Kul!!! :) vilka söta kläder. Gillar också Newbe

2013-04-16 @ 11:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0