Apr. 16, 2013

Så arg som jag är idag går inte att beskriva! Jag har fått sparken!
orsaken jag fick höra var att jag ej har fyllt i en pärm som vi har för att komma ihåg vad vi ska städa. bra orsak att sparka mig? nää fick sedan höra sanningen..

min provanställning tar snart slut och det är lättare för Espresso House att sparka mig än att ge mig fast anställning och sedan "krångla" med en massa papper ifall att jag skulle behöva gå hem för havandeskaps penning...

fuck off känner jag rent ut sagt..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Idioter! Hur fick du veta den verkliga orsaken?!

2013-04-18 @ 09:54:24
Postat av: ida

Min chef råkade föraöga sig genom att säga att det blir mindre pappersarbeten för dem om jag får sparken nu än att kanske gå hem på havandeskapspenning i slutet på sommaren :/ så då förstog jag det hela. Att det hela handlade om min graviditet.

2013-04-18 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0