Blodprov

Idag har det varit en lång dag. Började med att Davids far trillade och fick åka till akuten och då satt vi där med honom till klockan slog 10,30. Sedan åkte vi till barnmorskan, och där fick jag ta blodprov... Som tur var var min älskade rara med och stod och pussade på mig och höll mig i handen. I båda armarna stack hon mig och tårarna rann.. Det gjorde jätteont! Så hon lovade mig att vi inte skulle göra det någon mer gång.
Efter det besöket med bokat ultraljuds datum åkte jag och jobbade.
Och nu efter en god pepparbiff potatisgratäng med bea inväntar vi postkodsmiljonären. Thats My day.


Kommentarer
Postat av: Linda

Uscha stackars dig :( men vad spännande med ultraljud :D kram & grattis igen till er <3

2013-02-09 @ 10:59:43
URL: http://sivonge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0