14 Mars

Idag har jag varit vaken sen ca halv 8. Har insett nu under två veckors tid att jag inte jan sova längre än så. Vilket är lite skönt faktist. Man får mycket gjort men man somnar tidigt på kvällen.

Idag har jag städat och bakat. jag har blivit mer huslig utav mig tror jag sedan jag blev gravid.
Har sedan ätit en utav mina favvo rätter som jag äter i min ensamhet bara för att den är så lätt att göra.
Findus köttsoppa med ett glas mjölk! MUMS.

Har iallafall bakat cornflakeskakor till mitt lilla kalas nästa helg. Jag längtar supermycket till nästa helg, för då kommer mina söta vänner från Karlstad hit och vi ska ha en supermysig helg här! Har redan planerat in lite grann vi ska göra och jag tror att det kommer bli mycket skratta och prat om gammla tider!
Låt dagarna gå fort nu =) En vecka kvar, och ni som känner mig har redan börjat räkna ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0