Lördag

Igår var det ännu en dag med fint väder. Denna helgen har bjudit på kanonväder. Dock är det väldigt kallt ute så det känns som att våren är långt borta. På dagen igår grillade vi och åkte pulka med lilla Elina. Här kommer lite bilder från det. När vi kom in somnade Elina på max två minuter. Och vi andra drack kaffe och pratade. Igår kväll var mitt älskade melodifestival och jag satt med handsvett här i soffan av nervositet när röstningen var. Jag skickade in en röst på Yohio. Har lyssnat på några låtar han har gjort och tycker att han har en riktigt bra röst. Älskar låten Our story som han har gjort. tycker den är riktigt gullig. Men jag tror att det kommer gå bra för Robin i Eurovision song contest. Låten sätter sig verkligen på hjärnan i alla fall. Nu snart ska jag Sabina åka på en liten shoppingrunda.. Vi ska bland annat testa olika barnvagnar. Vilket man tydligen måste göra ;) Att välja barnvagn är som att välja bil sägs det. Så vi får väl se hur det känns. Har fortfarande inte riktigt förstått att jag ska bli mamma, även om jag tycker att det ska bli hur mysigt och kul som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har vart mamma i 8 månader utan att ha förstått det ;) haha tar lång tid!

2013-03-11 @ 08:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0