Mar. 12, 2013

Igår efter jobbet mötte jag upp Annika Julia och Louise på stan så följde de med hem. Jag gjorde naglar på Louise och sedan satt vi och pratade massor. Älskar att umgås med alla mina tjejer! Dock saknades några i truppen... Men ikväll får jag träffa Sofia för då ska hon klippa mig! Ska klippa av 3 cm tror jag...... Törs jag?

Jag hämtade även ut ett paket från yves Rocher igår. Ni som har känt mig sedan vi blev tonåringar vet att jag har alltid haft problem med min hy. Och jag har provat ALLT! Till och med proactiv på tvshop, men inget funkar. Så nu ska jag prova en ny serie som YR har kommit ut med och jag kände resultat redan efter första tvätten igårkväll. Så nu håller jag tummarna! Sen att gravidhormonerna hoppar runt i kroppen gör nog inte min hy bättre :(


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh nej, jag har också så dålig hy nu! Trodde jag hade läget under kontroll men nu så blir det bara värre å värre känns det som och inget hjälper. Vill ha sol som möjligtvis skulle hjälpa dålig hy!!:)

2013-03-12 @ 15:56:38
URL: http://www.jefferssons.blogg.se
Postat av: linda

tack snälla ida för din kommentar. den värmde verkligen mig idag när jag som bäst behövde det.
jag hoppas vi ses snart, det blir allt för långt mellan gångerna <3

2013-03-12 @ 19:12:03
URL: http://sivonge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0