Måndag?

Gud vad konstigt det är med dagarna nu i mitt huvud. David brukar åka och jobba på måndagar men nu åkte han i söndags morse för att se bandyfinalen i Stockholm. Så jag spenderade söndagen men en promenad till affären och sedan kom Gabriels farmor och bonus farfar hit en stund. Sedan kom kusin Ellie och Davids syster hit och tittade på hockeyn!! Heja Färjestad! Och dom vann!! Så himla underbart! 


Så idag när det känns som att det är tisdag är det egentligen måndag. Idag har Anna och hennes son Billy varit här på dagen och nu på kvällen kom prästen hit och pratade om hur dopet nästa lördag kommer att gå till. Det kommer bli såå kul!   Imorgon ska jag förlänga håret 😊 så då får ni se en bild på mig.  Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0