Torsdag

Igår va jag och Anna på hockey! Men det blev inte som vi hade tänkt oss..
Först va vi hemma hos mig och drack lite vin och myste sen Gick vi och köpte biljetter i Färjestadsklacken och tänkte att vi skulle dricka lite gott i pauserna. Men så blev det inte.. För klacken var  inburad för att de hade bråkat sist de var här så vi fick inte gå till någon bar!! Så efter 2 perioder tänkte vi åka ner på stan. Men så blev det inte heller så vi åkte hem ;p men det var kul till en början som det brukar va 😊 vi får ta en kväll på stan en annan dag helt enkelt :) 

Just nu bakar jag maränger till min födelsedag på söndag. Hade inte tänkt att fira den för det är så mycket med dopet nästa vecka. Men nu kommer det folk hit ändå! Så får baka lite smått och gott till oss. 




Fick denna fina prydnad av Anna i födelsedags present ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0