Hej hallå dagboken!

Nu var det fruktansvärt länge sedan jag bloggade.. Men jag ska föröka igen. För just nu har jag tusen miljoner tankar i mitt huvud och det kan va skönt att bara få skriva ur sig lite. 
Jag och David har separerat och jag bor nu hos min mamma. Mer än så vill jag inte gå in på det. Nu kommer bloggen handla om mig, hur jag ska nå mina mål i livet. Och detta börjar med att jag har fått ett tränings schema av min syster som jag ska följa. För jag saknar kroppen jag en gång hade. Men den ska jag få tillbaka nu! 
Sedan ska jag på jobbintervju på tisdag och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får det jobbet. Med det jobbet kan jag få en lägenhet. Vilket just nu skulle vara så otroligt skönt. Det är ingen hit att ha sina kläder i en ikea påse.. 
Men men så är det. Ska bli kul att se vilka som hittar tillbaka in hit på bloggen ;)  lets do this! 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tjoho! Vad roligt att du börjar blogga igen! :D

2015-01-10 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0