Jag hatar snöoväder!

Idag när jag skulle åka till jobbet kände jag "ha ha vem behöver en hög bil med fyrhjulsdrift? Min räser klarar allt!" Ja ja det fick jag tillbaka för när jag skulle parkera istan och kör fast! Jajamen det va bara för lilla mig att sätta mig på knä i snöyran och försöka gräva ut bilen... Efter 20 min blev jag GALEN och ringde David och frågade hur man gör för att ta sig loss. "Lägg grus under framdäckena" jag svarade snabbt om han hade kollat ut? Vart kan jag hitta grus i detta vinterland? Fick leta på en sån där sandlåda och ta grus ifrån.. Ja och tänk om jag hade vetat det 25 min tidigare.. Problemet löst. Min räser svek för 25 min det överlever jag. 
Annars har dagen gått ganska bra. Va lite bökigt att ta sig hem då det kändes som att bilen flög på snön istället för att åka på den. Men annars har det varit lugnt ☺️ har tränat lite på kvällen nu och det är så skönt att ha kommit igång igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0